Rabu, 27 Mac 2013

MALAYSIA NAK TIRU BUAT RUNNING MAN????? RUNNING MAN ep 138

http://beautifulnara.com/10-sebab-running-man-sangat-popular/

Aku bukak je Beautiful Nara.....aku bengang gile! Seyes 
Orang Malaysia memang tak kreatif kan??? Asyik nak tiru orang je kan....same macam fear factor, sehati berdansa, idola kecil la kali ni nak tiru RUNNING MAN???

Komen aku...BULLSHIT....TAK BEST! Sure gile!
Baik aku tengok cite MAMAT KHALID....

puih!



Kepada yang BODOH nak kutuk2 running man original pun tak best tu! TU hal ko...aku takde masalah dengan hidup ko! So xyah semakkan hidup aku dengan komen yang bullshit! aku akan abaikan!

Sure orang tu tak tengok cite ni betul2....dan dorang tak tahu dari awal.

Tak kisah la orang kate aku bodoh ke sesat ke.....ini ubat aku! ini ubat aku sebab tu aku marah sesape yang boikot aku!

sekian!

7 ulasan:

laskar pelangi berkata...

Tula baca pasal nak tiru RM.Mesti tak best langsung.Retis kat malaysia ni ramai yang cover cun semua..Nanti semua fake.RM yg betul semuanyaaaaa best gila.Perangai sebenar semua terserlah..Hihi

Peminat RM tegar gak ni.Hidup gwang so! Hehehehe

★bintang★ berkata...

memang gelabah gila kalau malaysia nak wat runningman. seyes gelabah!

then yg paling gelabah, orang yang kutuk runningman. itu ubat pelupa segala masalah saya kowt! :))

FiZ berkata...

running man msia??xperlu kot :p

anyway i love to watch running man...pnwar duka..haha

sara82 berkata...

mmg hopeless hahaha... bosan betul klu tengok idea tiruan nih..secondclass!

Siti Nadey berkata...

Laskar pelangi, cik zati sayang,
Fiz dan sara82,

thanks!!!!!! marilah kite xyah sokong Malaysia nak tiru2 ni.....memalukan orang melayu je nk tiru2...

mari boikot!!!!!! AHHAHAHAH
kalo dorang buat pon tak kan populer mcm RM Korea lah! pas 10 episod tutup!

Muhammad Solleh bin Asmadi berkata...

err, rasenye x perlu laa over reacting mcm ni.. im also RM die hard fan, & i have all the episodes in my hard drive, tapi x de laa sampai ayat2 ganas ni keluar.. islam dah ajar cara nk lepas geram.. kita ade tamadun.. yeah, RM also spice up my life everyday, but your way expressing it is a bit excessive.. dont take is serious ok, chill..:)

if u want to delete this comment, just proceed.. no hard feelings..:)

Siti Nadey berkata...

EN Muhammad Solleh bin Asmadi

Terima kaseh dengan nasihat. Mungkin emosi berampur syaitan bila buat post macam ni....dan zahir dan batinnya akak memang kasar percakapannya. Maaf kalau adik merasa annoying dengan post ni.

Yang elok saya akan perbaiki, insyAllah

Thanks, mungkin Allah beri petunjuk melalui adik untuk sedarkan akak.

Salam