Rabu, 24 April 2013

Nak yang ni.....purlez

Tadi dalam opis kami borak2....nak cari boyfren macam mane??? Aku cakap aku nak cari lelaki kampung yang pandai muay thai! AHAHHAHAH

Dari dulu lagi ayah aku ajar aku tengok cite lawan-lawan...cite kungfu....aku lak suke cerita dari Thailand....sebab pe?? banyak cite dorang best gile....ingat aku suke cite korea je???  Bagi aku lelaki yang cakap thailand cool gile....apetah lagi kalau ensem dan pandai berlawan! Berdarah hidung aku.....

Dulu aku pernah bagitau kawan dan family aku, pas grad dulu 2010, aku berangan nak pergi thailand, jadi tukang masak kat tempat orang bertinju, dalam mase yang same cuci mate mane tau ade jodoh. Tapi orang macam aku berani lak berdikari macam tu...memang tak jadi la aku pergi tu yang dapat keje kat Malaysia....hahahahah

Kalau aku dapat suami macam ni....kalau aku derhaka mahu die buat smackdown gune siku....gune keting kaki dan gune tulang bontot! Mantap sure aku jadi isteri solehah

Ok mantap lelaki kampung buat muay thai tengah2 kampung, kalau ada kat kampung aku sure aku dah jerit2 then kalau dia cedera cepat2 aku jadi nurse....haaaa imiginasi 

ok aurat -_-!

Tu aku cakap, lelaki Thailand ni muke macam lelaki melayu...ala2 sepet but nice....badan tan....mantoop nak cuci mate....nk buat trip ke Thailand la

Aku rase ramai kenal Ananda ni, mantop dari kecik aku tengok cite die...dari die tak baligh...
Mantop weh kalau die jadi trainer aku sure aku sesenang je lutut kepala sape yang buat dajjal ngan aku!.
Mantop ok aku puas cuci mate!

1 ulasan:

bspotgurl berkata...

meh ahh ke Thailand.. 11/5 jom ikut, nak?