Khamis, 30 Mei 2013

SEBAB TENGOK GPS WAZE, AKU KENE BAYAR RM600 SEBAB LANGGAR BONTOT ALZA

Semalam.....29 May 2013, aku dapat call dari IBU yang dia boleh keluar wad.....so aku dengan excited gile babi bergegas....tapi yang bodoh jahilnya aku tak tau jalan KL....dari TTDI kl....ke HKL.....bodohnye pasai aku gune WAZE sofware untuk ke ttdi.....dok fokus jalan mane tetibe aku tercium kete alza.....perempuan berbangsa cina dengan rilek....tengok kereta dan terus mintak number aku.....aku bagi bisnes kad aku......aku gelabah gile sebab dah lewat lame ibu tunggu aku....

Redha je la bila kene bayar kan.....

Hari ni 30 may 2013, Ms Chong (pemilik alza tu) bagi email dan call je aku....dia kata die cuti separuh hari pergi perodua shah alam tanya anggaran kos baiki....semua rm 600

rm600???????????????

Pastu aku tengok gamba die...perghhhh bapak la weh....sikit je....ketuk je ni dalam rm100....yA Allah....dugaan Kau beri buat2 aku tercabar sebab simpanan aku memang betul2 takde.....sedih gile aku....sedih sebab dah lame aku dapat lesen, 1st time catat rekod buruk langgar kete orang.....selama ni kete tu orang je langgar....alhamdulillah....so far takde calar lagi...sebab tu aku sarankan kawan2 beli kete PROTON ahhahahah

Aku nak korang tengok....dan beri pandangan korang betapa teruk kereta die sampai nak charge aku rm600....

Bagi aku resit, aku cakap.....biarlah die mockup ke tipu....tu dose ko buat orang teraniaya macam aku.....GOD will pay what u've done.....

Terserah!



K bye sedih tak de duit.....yaAllah murahkan rejekiku yaAllah...dan berkatilah semua punca2 rejekiku...amin

Tiada ulasan: