Ahad, 23 Jun 2013

G-DRAGON WORLD TOUR CONCERT IN MALAYSIA 22 JUNE 2013.


Adui.............bakpe die comey sangat!
This photo was not taken in Malaysia...bcoz YG Family didnt publish all photo concert in Malaysia yet.
We were planned this reunion bcoz of GD
Shewa and Izzati! 
Rumah dekat tapi 3 tahun tak jumpe.

Yang tak boleh blah....aku dah la master bab sesat kat KL ni.....jarang la aku sampai destinasi dengan tepat kecuali tempat kerja dan rumah aku! Gila kan...aku perlukan orang untuk guide aku kemana-mana....
Shiwa pulak hebat gile guna waze sampai waze pon SESAT!!!!!!!!!!!!! gile klako! Zati gelak je la kerja die...sebab die pon blur ape berlaku

Klako nak mampos sebab WAZE tu telah membuatkan kami tertipu!!!!!!!!!!! POKEMAK nye WAZE....haa gitu, last2 gune HP aku sampai juga.....klako nak mampos terjerit2 dalam kete....

Terasa bodoh sangat dengan jalan kt msia....tapi aku kental je
Im wearing rainbow bawal from www.dewaniescarft.com and my new running man tshirt! 
Gila semua pakai baju ONE OF A KIND aku sorang je pakai baju running man!
Tak berubah, comey n cun macam zaman UKM gak
I was not very happy with this dirty environment. 
Sudah tegur salah seorang pekerja Ticket Charge sebab die pakaikan kami pas masuk dan buang sampah sesuke hati beliau! Itu tindakan tak bermoral!
Sayangilah negara, ini negara kita...Islam ke Kristisan ke Hindu ke...semua ajar kita supaya jaga kebersihan!
Aku memang dari dulu sawan bab1
This my tag, my name is nadirah :)
Dalam FB aku ada share satu gamba yang mention "dalam satu kelas anda mesti ada seorang yang perangai tah hape2" ...........aku la tu kot!
Duduk merempat jap....btw nak komen...organizer yg setup tempat konsert ni tak best langsung! seriously, im not comparing with concert in other country. Bcoz better indoor than outdoor. BTW, lantak la yang penting malam tu kami menyetan je
Bila GD pandang je screen semua menjerit aku, shewa dan zati hampir berdarah hidung sawan....
Malam tu kami banyak gelak....rindu 3 tahun tak jumpe
2NE1 celop...made by Msia :) Kasut sekolah SPARK tapak sampai 10 inci...kalah lady gaga
Here is my blog's fren, Iryani and her daugther. She's very young i never thought she's a mom!!!!!! walaoweh sporting gilos!!!!!!!!!!

Lepas konsert hanta mereka ke Hotel Ibis, dah lapa sangat kami dapat jumpe tempat makan dangdut ok!!!!!!! tu je yang masih bukak pada tengah malam...Sampai je kat kedai tu makcik2 buat poco2....wadehell kelakar ok! aku sawan babi jakun tengok dorang ....lagu lamo2 la berkumandang sampai kami habis makan....xjd nak sumbang lagu sebab pakcik tu gila micropon

Yang tak bestnye, Yani n anaknya adalah tetamu kami....tapi dia belanje makan dan siap kasi duit minyak.....aduiiii takpa next tyme kami mai penang....blanje hang makan nasi kandaq special!

Keajaiban malam tu adalah, aku melompat macam tak pernah sakit kaki before this. 
So bila tak sakit aku test kaki lompat2 ,.....ahhahah hampir semua lagu nak melompat....

Alhamdulillah, kesan minum BB Plus Collagen selepas seminggu minum....baru seminggu! haaaaaa nak order pergi kat NADEY BLOGSHOP

Tiada ulasan: