Khamis, 22 Ogos 2013

YA ALLAH MATIKAN AKU DALAM ISLAM. AMIN

 Baru pas tengok video budak nazak sebab terkena gas beracun yang menyerang sistem saraf badan. Semua yang terhidu pasti mati, haiwan, pokok apetah lagi manusia. Ya Allah matikan aku dalam ISLAM tu je mampu aku sebut bila tengok video budak nazak tu!




Berikan masa anda 1minit untuk aminkan doa untuk mesir, syria, palestin, iraq, afganistan dan negara2 Islam..

Ya Allah! Ya Qahhar ! Ya Jabbar ! Ya Muntaqim ! Ya Dzal Jalali wal ikram! Ya Allah! Ya Allah! Ya Allah! bantulah saudara saudara kami Dr Morsi dan Ikhwanul Muslimin di Mesir dan di semua tempat.
Ya Allah! bantulah mereka dan janganlah Engkau membantu musuh melawan mereka.
Ya Allah! bantulah mereka dan janganlah Engkau menolong musuh melawan mereka.
Ya Allah! berilah mereka kepakaran membuat senjata untuk menghadapi musuh-musuhMu.
Ya Allah! tepatkanlah bidikan Senjata mereka dan kukuhkanlah kaki-kaki mereka serta berilah taufiq-Mu pada setiap langkah mereka.
Ya Allah! satukanlah barisan mereka dan kumpulkanlah segala upaya mereka.
Ya Allah! jadikanlah jihad mereka di jalan-Mu dan janganlah haramkan pahala jihad mereka atas kami.
Ya Allah! tolonglah kaum muslimin yang terzhalimi di Mesir dan semua tempat.
Ya Allah! tolonglah Ikwanul Muslimin dan perbaikilah hubungan mereka.
Ya Allah! binasakanlah Para Munafiqin Yang Bersongkol dengan Zionis Israel + Syiah dan Mustakbirin Amerika goncangkanlah dan hancurkan mereka.
Ya Allah! cerai beraikan barisan mereka dan luluh lantakkan kalimat mereka.
Ya Allah! janganlah Engkau memberikan kedudukan yang baik bagi mereka di muka bumi ini.
Ya Allah! lemparkanlah rasa takut dalam hati-hati mereka.
Ya Allah! hitunglah jumlah mereka, bunuhlah mereka dan jangan sisakan seorang pun dari mereka Ya Allah! 

Kasihanilah saudara-saudara kami Ya Allah! Perkenankanlah Permintaan Kami, Aamiin Aamiin Aamiin Allahumma Aamiin..

Semuga Allah menerima para shuhada. Kita dok jerit2 sebab KPOP, Linkin Park, Metallica datang Malaysia...dorang kat sana tengah meraung sakit, kehilangan...Malunya aku! Tak berani nak bertarung disana...tapi tak mustahil bile2 Malaysia boleh jadi macam Mesir. Ya Allah....

Tiada ulasan: