Ahad, 29 September 2013

KALAU AKU ISTERI AERIL ZAFREL???

Hangat lagi kes Mat Yo ni

Bile aku perhatikan, sebenarnye keje pakguard ni banyak gila cabaran. Kes pakcik ni jadi populer sebab Mat Yo pemain bola kebangsaan. 

Cube ko pikir, pakguard bangla kene sepak maki dengan orang biasa. Ada jadi kes MAHKAMAH??? ada kebajian pekerja dijaga? Adakah majikan akan tanggung sepenuhnya kes MAHKAMAH jika pakguard biasa kene tendang...kene maki???

SEBAB ni kes VVVIP, majikan akan tanggung kes MAHKAMAH pakcik yang ditendang oleh isteri mat yo! 

Nampak tak dunia????????

Macam kes aku la...aku ni orang biasa. Bila mengadu kat PROTON dorang buat bodo je. Masa aku pergi HQ, bos dia tengok je aku marah pekerja dia. Bos dia takde nak nasihat aku selesaikan masalah. Bila aku tak dilayan aku balik rumah terus dan menangis.

CUBE BAYANG
Kalau aku isteri PEMAIN BOLA, atau aku isteri AERIL ZAFREL???????????

Sure ramai peguam datang kat aku....ramai nak tolong masalah aku ni. Kes aku ni kire kes EMERGENCY ok...sebab kereta aku boleh mati tiba2 atas jalan dan boleh melibatkan NYAWA!!!!

Aku buat aduan pada abg Mazidul Akmal. TAK DILAYAN. Sebab dia kata aku tak hormati penggunaan bahasa MELAYU. Takkan sebab kelemahan aku pada BAHASA MELAYU aku tak layak bersuara sebagai rakyat? 

Takpe lah.....aku dah penat kes kereta aku. Penat. banyak duit aku labur pada kes kerugian ni. 

KALAU aku kaye.....KALAU aku ada pengaruh sure Mazidul Akmal datang interview aku. Hah!

DUNIA NI TAK ADIL

Tu je...kbai

3 ulasan:

anna hashim berkata...

salam..
beb serious pity on u....
hurmmm abg mazidul x layan sebab penggunaan bahasa melayu?
seriousss hamboi mentang2 awk bukan lawyer mcm yg kes umrah tu, kemain x dilayan..
sigghhhhh...nak minta legal advisor x? klu nak, BFF ana P's tu dia lawyer..mgkin dia bleh bg pendapat kat nadiey..apa yg nadiey kena buat..mana bleh mengalah mcmtu jerk...sigghhhhh....
dunia mmg tidak adil...

Siti Nadey berkata...

Memula kawan kerja PROTON kata kalau kita buat aduan kat customer servis memang tak dilayan. Kalau kita buat aduan kat Kementerian Perdagangan Dalam Negeri Koperasi dan Kepenggunaan baru dilayan.
Alhamdulillah, kamis lepas dah buat aduan. Harini pegawai penyiasatan buat siasatan kt HQ. Kalau pegawai tu rasa ni kes biasa. Redha je lah.

kesimpulan jangan beli kereta MALAYSIA.

anna hashim berkata...

nadiey..kesimpulan tu yg x bleh blah..hahahaaa ala, even pkai kereta luar pun tp pemasangan still kt malaysia..pffttttt...mcm kereta buruk iolls...hahahahaaa
ggod luck ye..:)
insyaallah ada jalan :)