Selasa, 8 Oktober 2013

AUTO LIKES PAGE !!! BEWARE

MUHAMMAD MUHAIMIN KHAIRUDIN adalah adik bongsu aku! 
Walaupon aku tau adik lelaki aku ni tak berapa nak senonoh tapi aku percaya dia tak pakai jamu susuk celake hak tui ni!

Cube baca kalau nampak...kalau tak nampak aku taip!!!!!

" Jamu Susuk " Pengantin Dara" rahsia sejak tahun 1850 RM65 (10 biji). Cara penggunaan: 1. Masukkan 2 kapsul kedalam faraj yang ternganga dan longgar. Langkah satu: dalam keadaan mencangkung ....."

Haha celah mana pulak adik aku ade faraj nye ...ke dia nak buat kat awek janda dia??? Hahah aku dengan adik yang kedua memang selalu bahan dia. Buat fitnah die ade awek janda la....macam haram!!!! 

Bila ustaz, kawan kepada aku terangkan ni page auto likes baru la kami paham kenapa nama adik aku naik! Hahah tu lelaki. Kalau aku??? tah hape-hape keluar kat news feed kawan aku....Jika mende mengaibkan ini berlaku pada aku sure kawan-kawan aku bayangkan aku ni tiada dara, dan memberi spekulasi liar berbaur fitnah pada wanita suci macam aku!

See.....buruk padah bila ada gosip aib begitu. Harap pihak berkuasa pantau kes ni....Mark Zukerberg please give your concern about this issue. If you didn't get what is the page about, you may google about faraj, jamu, susuk. This is a scam!!!!!

Over sangat aku!!!!!!! ahhahahahahha 

kesimpulan....jaga2 kawan....dan bak kate ustaz bersangka baiklah woiii

Tolong la amin, gua tahu lu punya muka sikit lagi sama itu kerbau ayah... kalau lu buat macam bangkai ni gua report ayah...gua bagitau semua penduduk taman selaseh kasi bahan lu! Lei hei sei tomo....(aku tiru ayat KL Gangster abg syamsyul yusyufff)

Tiada ulasan: