Rabu, 25 Disember 2013

KU CINTA KAU SEORANG - TV3 LESTARY

 Sejak tengok Nur Kasih aku rase ramai meroyan dengan Remy Ishak ni. Termasuklah aku. Bagi aku dia memang jelas lelaki melayu! Walaupon kadang-kadang muke macam ala bangla tapi tak pa. Yang penting hati aku dah suka. So dok kecoh, cite melayu yang baru ni, Ku Cinta Kau Seorang tapi aku lagi suka tengok on9, takde iklan. Tenang sikit.

Malas aku nak cerita sinopsis cerita ni. Better tengok sendiri. Just aku pelik, kalau kes dorang ni duduk satu rumah better kawin je dari awal. Ni macam tak logik pun ade. Emmm abai yang penting cara Helmi layan nenek dia yang nyanyuk buat aku cair. 
 Aku selalu membayangkan Remy Ishak macam watak hero Laksamana Sunan dalam novel Ramlee Awang Mursyid. Dia memang lelaki melayu tulen. Kacak gilos. 

Dengar OST cerita ni lagu dari Afgan pulak perghhhh layan

Andai engkau tahu betapa ku mencinta
Selalu menjadikanmu isi dalam doaku
Ku tahu tak mudah menjadi yang kau pinta
Ku pasrahkan hatiku, takdir kan menjawabnya
Jika aku bukan jalanmu
Ku berhenti mengharapkanmu
Jika aku memang tercipta untukmu
Ku kan memilikimu, jodoh pasti bertemu
Andai engkau tahu betapa ku mencinta
Selalu menjadikanmu isi dalam doaku
Ku tahu tak mudah menjadi yang kau pinta
Ku pasrahkan hatiku, takdir kan menjawabnya

2 ulasan:

anna hashim berkata...

tajuk lagu afghan ni apa? nak download..hehheee

Siti Nadey berkata...

@anna
jodoh pasti bertemu