Isnin, 17 Februari 2014

DAKRAI KAWEN!!!!!! - Merlimau 15 Feb 2014

Dah kenapa buat perangai tak balut hadiah? 
Padahal aku lupe beli! bahahahhaha
Kenapa ko nak sedih??? kihkihkhi
Jai ni lagi 4 bulan nak jadi bapak tapi........adui
"Ko ade???????", Afun
"Pegang tangan dapat pahala!!!!!!", Afun
Seyes aku terbako! Takpe aku usehe bebetul
Jelingan maut As kihkihkh
Pengantin baru gak ni!
Sadis gamba aku ade satu je!!!!!
Akhirnya, Arai kahwin.....dengan gadis pilihannya...Izzati. 
Welcome to the Kere's club 
Semuga zati tak terkejut dengan perangai kawan-kawan suami dia. Leh join gelak2 macam Kak Laila, Asrinna dan Fiza. 
Comey sangat. Dah la Arai ni kecik, isteri pon kecik molek....meme cun!
Masuk-masuk je Afun dan Jai bukak gelanggang silat, macam harom!
Walaupon tak lengkap yang datang tapi semua tak lost contact. Harap pas ni dapat buat gathering besar-besar gini
The Kerarock original. Dan offshore!!!!
Aku tak berapa paham dengan motif si Jai ni......asal muka die bersewri sangat pas peluk Arai ni?
Paling kelako dia halau pengantin perempuan!!!!! Ya Allah malunya kami
Afun meneruskan sesi pembakaran........
Kami singgah di tempat wajib!!!!!!!
Yeahhhh kali kedua aku pergi!
Si Sayyid ni suke buat onar gak, kata kuih rase durian laaa
Teng kata.....dorang ni sebenarnye iras.....
Secawan coconut shake special rm2.20 takde GST lagi!!! Mantapppp
Macam lepak mapley, bercawan-cawan sampai penuh meja
Kami singgah di Pantai Klebang!
Melihat abang-abang aku dah kahwin, aku memasang impian satu hari nanti aku nak bawa suami, suami aku boleh jadi geng dorang gak!!! Pegang tangan pasangan masing-masing .......perghhhhhh bahagia
Proses pembakaran, Afun poyo nak mampos bila kak Laila betulkan butang baju dia......motifnya nak bagitau, kehidupan selepas berkahwin sangat indah
Si Sayyid ni macam adui........5 round rm20
Ambek ko layang-layang la aktiviti wajib
Si Sayyid ni lapar lagi, beli laksa melaka......kacau dengan keris katanya
Sewri ibu mengandung, 5 month!
Layang-layang terputus tali.....terjun dalam laut.......
Mak aku kata makan duduk, nanti bulu panjang!!!! pastu aku kene marah sebab cakap kotor......
masalahnya mak aku yang cakap!
Dari jauh macam foreigner!!!!!!
Ni style photographer pro......siap baring bagai! ko hingat ko cantik???
Rokok sekotak habis
JETMAN!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jetto ikaros!!!!!!!!!!!
Hazama dan Stacy!
Malam pula kami singgah ke Jalan Laksamana 5, makan claypot asam pedas
Memang mantap
Pastu teng kata ade kedai mamak blakang kedai kami makan jual nan cheese tandori sedap gile!!!!!!!!!!!!!!! Arghhhhhh

Cerita sikit pasai Arai, dalam geng-geng kera aku paling rapat dengan Arai ni memula. Arai ni abang kera yang pertama tegur aku masa kami ade ice breaking masa minggu MMP. Kami jadi fasilitator. Kami jadi rapat dalam minggu MMP bila aku incharge bahagian teater, bahagian sound. Arai pula bahagian sistem tu. 

Pastu, ade satu malam aku lapar pergi mapley sorang-sorang naik moto. Tetibe abang-abang kera ni tegur.....woi ko nak pergi mana? Bila berborak kat trafic light depan UKM tu dorang ajak makan mapley skali......sejak tu kami semua rapat dan sampai makan malam TIAP-TIAP hari. Jadi geng terus. Buat aktiviti semua mesti bersama.

Arai ni sekepala ngan aku sebab dia suka anime. Kalau orang tak kenal dia sure kata dia pendiam......tapi dia bising yang macam jahat orang tak nampak. Masa minggu MMP dulu, dia main-main kat fire extinguisher tu...tetibe dia tertekan .... habis berdebu pastu Alang datang dia tuduh aku yang main-main mende tu!. Celake semua orang ingat aku yang buat. Perangai setan dia,,,,,geng-geng dia je tahu. Tapi kalau bab tolong member, dia memang boleh harap. Susah senang sesame la

Hujung tahun lepas, Arai call aku bagitau dia nak kahwin. Aku terkejut sebab dia ni perahsia sangat...tetiba nak kahwin. Kami pon tak kenal zati tu. Smuga ko dan zati bahagia hingga ke syurga. Kali ni aku tak sedih, tapi happy gila. Yeahhhh ko dah kahwin. 

Dalam kereta kami dengar lagu adik ko...dan lagu ko, Tiket - Biar Cinta Menyatukan Kita.
Kami semua doakan kau dan Zati bahagia. Smuga kita reramai dapat buat family holiday geng kera. Aku nak bawak suami jugak!!!!!!!!!

Tiada ulasan: