Isnin, 3 Februari 2014

EDDY-WANIE -SAMBUT MENANTU

Taman Botani, Putrajaya
Rasenye aku macam selalu sangat pergi sini...macam biase dah...
Ni majlis persandingan belah lelaki, Eddy selepas sebulan dari belah perempuan 
Kesian la abang aku sorang ni, sorang je lelaki. Takpe Fiza, tunang ko takde buat hal usha perempuan lain! Hihihi
Dah lama sangat tak berkumpul reramai, so bile ade peluang kenduri roger semua. Hasilnya....gelak barai
Makin bersewri si Shiwa ni.......tak lama dah lettew
Macam biasa la aku memang tak senonoh!!!!!!!
Dan ambek makanan, aku just curi ...liz ambek makanan pon aku curi..
Banyak sangat makanan kenduri Eddy ni, ada laksa penang dan laksa johor, yong tau fu, aiskrim, coklat fountain, emm banyak lagi tension aku.
Farid Kamil spotted! HAHAHA ini adik bongsu wanie, Amirul. Dah ade awek ok! seb baik! kiuhkuhkih
Kawan aku yang pkai shawl pepel tu...Ayun. Ayun nampak flawless. Dia pakai firmaxx. korang leh usha SINI.
Cantik sangatlah kawan aku sorang ni....bersewri-sewri
Aku sangat suka jubah raya aku ni. Hajat tahun ni nak buat jubah lagi......heeee
Senyuman korang adalah harta berharga okay!
Big Bang Kroni konon. Bukan kongsi minat tapi segalanya....suka duka. Memang kami sekepala. 
Next trip is Krabi. Bestnye
Aku mengantok, mungkin nanti aku update caption every gamba k

zzzzzzzzzzzzzzzzz

Tiada ulasan: