Khamis, 20 Februari 2014

HAPPY BIRTHDAY TO ME!!!

19 Feb 2014, hari ulangtahun kelahiran aku ke bumi uolls
26 tahun. 

Alhamdulillah, Allah masih beri kesempatan untuk bernafas, untuk berbakti pada keluarga, masyarakat dan negara. Ok poyo! Peduli pulak aku.

Alhamdulillah, aku masih belum kahwin, masih meroyan dengan misi 365 hari mencari suami. Tinggal 312 hari saja lagi. Tah sempat ke tidak lantak! Mungkin bagi aku tahun 2013 tahun paling mencabar dalam hidup aku setakat ini. Semuga tahun ni aku lebih matang dan perlahan-lahan buat apa wishlist aku tahun ni TARGET 2014
Alhamdulillah, bos dan opismate belanja makan 
Alhamdulilah, famili belanje makan.

Ok asik makan je baiklah!

Semalam Brody bagi hadiah, dia bawak balik burung layang-layang.

"Nah, hadiah besday ko", ayat brody camtu lah!!!!



Hasil google Happy Birthday to me.....ok baiklah aku tak pernah tahu wujudnya cerita ni

Disebabkan banyakkkkkkkkkkk sangat simpanan aku habis kat kereta PROTON yang asik rosak je....so aku sedih sebab tak dapat beli hadiah untuk diri sendiri. Takpe lah.....kumpul duit ye Nadey....nanti ko beli jam ni! k


Sini aku nak kongsi yang aku jumpe masa birthday aku. This is what we called TRUE LOVE!
Zaaasss layannnnnnnnnnnnn







Ayat-ayat chenta biawak: 

Kepada Kupu istimewa saya.........terima kasih sebab saya dah move on! Alhamdulillah......mungkin juga bukan sebab awak ...mungkin Allah nak permudahkan hati dan otak saya. Syukur pada Allah SWT. Dah lama saya tak rasa macam ni...mungkin sekali lagi Allah nak uji....saya tahu saya ibarat bunga tahhi ayam. Bau saya amat busuk, tak mungkin awak akan hinggap pada saya......tetapi saya doa kalau awak pemilik tulang rusuk ni awak akan nampak saya cantik macam bunga mawar, bunga kekwa, bunga orkid uolllssssssss. Awak bagaikan kupu2 yang tak boleh saya gapai dan sentuh. So saya harap doa dan rasa saya sampai pada awak. Amin.

Kihkihkih.....Nadey jiwang LOL macam gampang!

Tiada ulasan: