Rabu, 30 November 2016

MABUL 2017: SCUBA JEFF (Need replacement!!)

Sumber gambar: Google scuba jeff

Post kali ini bukan cerita pasai Mabul. Aku belom sempat lagi nak pergi. 
Bulan 9 hari tu aku plan nak pergi Mabul bulan Febuari 2017. So dah beli tiket dan terus book kat Scuba Jeff. Sekali ada sesuatu telah berlaku, perkara yang tidak dapat dielakkan, kami tiada rejeki ambil pakej enjoy di Scuba Jeff. 

Deposit RM300 sudah dibayar namun wang tidak boleh dikembalikan walaupun early cancel. Atas budi bicara Abang Jeff beri kelonggaran untuk aku cari pengganti. 

Maka, aku perlu cari pengganti. RM300 tu banyak weh. Macam boleh beli, dah la aku bukan orang senang. Rasa macam besar je nilai RM300 tu. Kalau kawan-kawan baik hati budi, kenal sesiapa yang plan ke Mabul tahun depan bolehlah replace booked aku ni. Anda tak rugi apa2 pun. Hiks... Sebaklah

Sumber gambar: Google scuba jeff

Boleh roger aku 013-3947735
Nadey

Tiada ulasan: