Ahad, 18 April 2010

just a crushed????

dalam perjalanan hidup
manusia berkembara
mengumpul pengalaman

dari pengalaman
sedih
suka
mencabar

buat kita matang

dalam perjalanan
banyak persinggahan

persinggahan tanpa ketahui baik buruknya

maka setiap persinggahan perlulah diisi memori
agar kita akan kembali atau sebaliknya
agar kita tidak sesat untuk ke sana atau sebaliknya

mungkin persinggahan aku kali ini......
bukan penamat aku
bukan jalan aku
tidak sesuai dengan diri aku
AKU AKAN INGAT SAMPAI MATI
agar jika aku kembali ke sini
aku tidak akan sesat............dan sebaliknya

aku tak akan lupa persinggahan ini
walaupun aku tak meninggalkan tapak kesan pada persinggahan ini
walaupun tiada nama di jalan persinggahan ini
memori itu telah tertanam dihati
ini memori aku

cantik mana tempat persinggahan ini
aku rasa aku tak layak duduk sini lama2
aku terpaksa meneruskan perjalanan aku
sehinggalah.............

aku berhenti bernafas

Sabtu, 17 April 2010

memory mapley !!!



apan, dan, man, jai n arai....(arai je xde mlm ni )
kalo x sume lengkap mcm dulu2.....

sumpah aku sebak........sbb aku tgk tawa gurau2 dorg same mcm dulu
xberubah........
bkn aku sorg je sebak.....teng kate die pon sebak gak

1st kenal dorg kt hutan HPA..(PC KKM)
arai n apan org 1st tegur aku........
mule2 rapat ngan arai....pastu ngan apan....
dah lame.............bru rapat ngan dan.....
man lmbt kenal but skung rapat mcm kenal lame ngan dorg gak....
jai dr 1st year....tp sbb kere2 ni aku ngan jai rapat..

dorg byk ubah idup aku....sumpah
dorg abg2 yg byk ajar aku ,.....matangkan aku
smpai setiap saat...aku pikir dorg keutamaan aku....
begitu mendalam prasaan syg aku kt dorg
susah senang gelak nanges aku ngan dorg selame setahun
kami kenal setahun but rapat sgt2
aku berubah sgt2 tahun pas....aku xrase tensen tahun pas...
hari2 gelak.......
aku mmg mcm bdk2....dorg nasehat...mcm2....mase beday aku tahun pas aku ade prob...
dorg dtg sume setel kt tasik kejut mlm tu gak
sumpah aku terharu ...nape dorg wat gtu
bru aku tau nilai shabat tu sgt tggi darjatnye

kalo jihan n kak shaz ...kakak bg aku...
dorg abg bg aku....so mmg lengkap hidup aku tahun lepas
sbb tu bile dorg grad...aku sedoh gile babi....smpai tahap aku mengasingkn diri aku

sbb dorg aku rapat ngan geng meriah
teng dd cikin we wanie abg raje sume...
korg wat hidup aku xasing tahun ni

td........apan n man trun bangi....
lepak mapley tgk bola
aku demam but demi nk tgk muke org yg aku sgt2 windu
aku g gak.......aku tahan nanges bile tgk dorg gelak2 ...sumpah mcm dulu
aku winduuuuuuuuuu sgt ngan korg
aku xkn lupe korg smpai aku mati.....ni janji aku



aku pon cpt prasan!!!

if u give me sweet.......then dont give another sour
if u give me hope...... don make me hopeless
if u give me memory....... dont make it meaningless

bcoz.....every pieces....every single word ...every hope
and every memory wif u......i remember

don mess wif me like this!!!
it's really bullshit......cannot forget everything bout u
i try............every day every single breath.......i try to forget u

plz go away
plz
don make me hurt like b4

i will kill my heart :)

Khamis, 1 April 2010

FLASHMAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ok.......tiap kali sedih aku akan tgk movie.....
so skung ni demam........ingin kembali di jaman2 mude2

kejadian ini berlaku pd suatu mlm yg dingin
aku bermimpi ade raksasa tomato serang umah aku
then ade obor2 besau ....kasi elektrik....kt raksase tu terus die jd beso.....
aku pon tibe2 bertuka la........

pas je dr mimpi tu
aku terjage sbb alarm aku lagu JETMAN
so bgun je
aku bukak youtube .........aku download cite JETMAN
pas aku download sume.........
aku cr gak raksase tomato ni.........last2
aku tgk2...laaa cite flashman la...........

adoiii
btw aku xnyesal pon tgk JETMAN
mmg aku nk kumpol.......
pasni cybercop.....suria perkasa hitam....ape lg.....sume2 nostalgia la
aku nk kumpulllllll
nnti aku ade anak aku kasi dorg tgk!!!!!!

pas aku tgk ni aku rase semangat aku cintakan bumi makin mendalam
ok!!!!!!!!!

mak aku kate aku gile meroyan
n die kate die sumpah aku suh kawen cpt
WHAT???

aku masih mude remaja....yg ingin menjadi penyelamat bumi