Isnin, 20 Mei 2013

AIR ASIA ISU: KES IBU DAN ANAKNYA YANG DEMAM CAMPAK DIABAIKAN DI VIETNAM

Ok sesape tak tahu kes ini silap google ape masalah sebenarnye.....semalam aku baca kat FB pagi ni lebih detail di blog Mazidul Kamal. Anak die kene tahan tak boleh balik Malaysia sebab demam campak, tapi salah seorang penumpang AA adalah pegawai medic dah check budak ni dah kebah cuma kesan luka demam campak je kelihatan. Datang nurse / doktor dr Vietnam yg tak reti cakap English cek suhu budak tu, bila orang tanye tak jawab terus blah...kalo aku sure rembat nurse tu kan!

Masa ni ramai orang Malaysia pelbagai kaum tolong beri bantuan kewangan weh...terharu gile tengok. Tapi kes dah setel, bengang lak aku nampak statement Tony kat Twitter yang dia kate kes ibu dan anaknya memang dah dalam law AA....memang budak tu sakit....tapi masalahnye banyak sangat info lain dari ape yang die tahu....tak kan pegawai medik tu bodoh kate budak tu sehat or demam lagi....

Lantak tu masalah dorang, Alhamdulillah budak tu dan ibunya selamat sampai ke Malaysia 

Pastu dalam blog Mazidul ada la gamba macam ni lebih kurang, aku tak puas hati aku google lagi....actually aku tengok event ni dalam TV3....

 Nak tahu nape aku google??? pramugari kat blakang tu semua muke melayu kot....ni sure la arak weeh
 Yes, yang kat blakang tu aarghhh arghhhh kene arak....harap dorang sental baju tu elok2.....tak leh bawak solat.....ehhehehehe...
OK.....seb baik pakai spender....bapak la weh...tak selera aku tengok

Tiada ulasan: