Selasa, 21 Mei 2013

KISAH SPENDER TERTINGGAL DEPAN MAYBANK!!! gila lawak

Ok ni lakonan orang lain, diadaptasi ok....

Jangan fitnah tu spender aku mahupon keluarga aku!!! Bukan ok 
HAHHAHAHAHHAHHAHAH

Begini kisahnya,

Raya tahun ke 2009 mungkin, si ayah mengajak kami keluar ke bandar Kuantan untuk keluar duit.....duit  belanja raya....

Semua bersiap, si ayah menyarungkan kembali seluar petang tadi, ah....keluar duit je bukan keluar pon. Maka sampai di Maybank sebelah masjid di tengah-tengah Bandar Kuantan, si ayah keluar dengan bahagia.

Malam yang sejuk sepoi-sepoi bahasa terasa nyaman kerana berdekatan dengan air kuala (air sungai pahang bercampur dengan laut) dan tiada manusia merayau di sana...mungkin semuanya sudah tidur tak sabar nak raya esok. Si Ayah kembali ke kereta setelah selamat keluar duit dari Maybank....dia masuk dalam kereta, hidupkan enjin dan bukak lampu kereta...

TIBA -TIBA

Si ayah berkata.....

"aku macam kenallll je kain bergumpal depan Maybank tu" 

Si ibu menjeritt....mengilai.....

"tu......tu......kan....HAHAHHAHAHHHAHHA"

Si ayah dengan malu....berkata

"tu spender kami la.........adui" 

Si Ayah dengan tersipu-sipu keluar dan dengan pantas mengutip spender miliknya yang berwarna biru. Semua gelak tak hingat dunia ......gila lawak....

Si ibu tanya......
"awak tak rasa ke spender tu terselit semasa sarung seluar??? "

Si ayah
"TAK!!!!!!!! HAHHAHAHAHHAAH"

Kenangan tak dapat dilupakan sampai bila-bila bagi famili tu.....harap mereka bahagia dan gelak2 hingga akhir hayat ...amin.

KESIMPULAN, TOLONG JANGAN MAIN CAMPAK JE SELUAR BERGUMPAL2 PASTU PAKAI BALIK....HAAA TOLONG LIPAT ATAU IDAIKAN ...

DAN INI BUKAN CERITA SPENDER AKU...

SEKIAN

5 ulasan:

eton berkata...

hahaha.. tergelak2 baca pos ni.. hehehe

Siti Nadey berkata...

Eton...please jangan pakai spender longgar k

Adibah Shahrudin berkata...

kahkahkah.... lawak gila. pasni kalo lalu situ mesti teringat lawak ni.

Tanpa Nama berkata...

Nseb pipit mlekat klau x...hahahaha. Korang pkiaq la sndr

Siti Nadey berkata...

@adibah

HAHAHAHHAHAHHAH jangan tiru sudah