Rabu, 11 Disember 2013

BOOT IDAMAN

 Dari sekolah aku memang suka kasut boot ni atau higcut! Memang lunyai aku pakai dan2 pulak aku cabar diri aku tak basuh kasut setahun. Kelako gile ramai la yang tiru prangai aku dan banyak kali jugak Ustaz Rohan tahan aku kat perhimpunan sebab kasut kotor. Kotor diluar didalam wangiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Tutup pasai cite kasut sekolah. Sekarang ni kasut untuk traveler macam aku. Siap boleh lipat uolls....gile hape....tapi aku blur nak cari kasut ni kat mane. Sure Malaysia takde! 

Smart kan putih kelabu tu????????

Nak kasut ni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 ulasan:

sara82 berkata...

cuba tanya dia ni kat mana leh beli http://blogserius.blogspot.com/2013/12/serius-cool-lems-boulder-boots-kasut.html

Siti Nadey berkata...

kihkihkih

@kak sara sy tengok blog dia la mengidam hahahha