Rabu, 18 Disember 2013

MOOD MENULIS

Bahahahah

Mesti ramai pelik, bukan sorang dua ramai lak kawan aku masej aku. Sejak bile aku suke tulis carpen?. Jangan pelik sangatlah...aku kan dah biasa merepek dari dulu. Aku memang suka menulis. Kalau zaman UKM, teater. Satu carpen aku pon aku tak berani nak sumbangkan. Takut sebab aku tahu penulisan aku amat lemah. Merepek dan semuanya imiginasi biasa aku sahaja.

So aku nak bagitau, biasenye cerita yang aku merepek tulis dalam blog banyak adaptasi dari mimpi aku. Kan aku ada anugerah boleh sambung mimpi. Haaaa kau hado?

Nak share aku bayangkan watak dalam cerita aku ni sape???

Kihkihkih imiginasi liar sangat.

Syamsul Yusof >>>>> Bad
Taylor Kitsch >>> Azmer
 
Hebat tak imiginasi aku??? Kau hado??? Kihkih sekarang mood aku tak leh stop. Nanti sampai tetibe otak aku blur, beku habis. So ada masa aku tulissssssssssssss je. Tak pakse orang bukak blog aku pon. Aku menulis suke-suke. Tu je boleh buat aku senyum sorang-sorang. Loser gile rase.
 
 
 

Pulun-pulun.

Peace no war

" Sabtu ni wanie n chibi pulak kawin. Sure aku emo. harap aku boleh tenang LOL"

Tiada ulasan: